Semnificaţiile stilului de conducere în procesul implementării de calitate a curriculumului şcolar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
917 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 21:44
SM ISO690:2012
GRÎU, Elvira. Semnificaţiile stilului de conducere în procesul implementării de calitate a curriculumului şcolar . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 53-59. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Semnificaţiile stilului de conducere în procesul implementării de calitate a curriculumului şcolar

Pag. 53-59

Grîu Elvira
 
Liceul Teoretic „Mircea Eliade“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 decembrie 2013


Rezumat

This presentation describes the most recent curriculum change and implementation experience. The present study analyses the main aspects related to the development of a new vision in curriculum policy, curriculum development and implementation in Republic of Moldova. Therefore, the education reform and the decision making should be examined from the point of the theoretical, methodological and practical implications of management in view of educational policies, aimed at the increase of human performances.