Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
917 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 21:44 |
SM ISO690:2012 GRÎU, Elvira. Semnificaţiile stilului de conducere în procesul implementării de calitate a curriculumului şcolar
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 53-59. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 53-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This presentation describes the most recent curriculum change and implementation experience. The present study analyses the main aspects related to the development of a new vision in curriculum policy, curriculum development and implementation in Republic of Moldova. Therefore, the education reform and the decision making should be examined from the point of the theoretical, methodological and practical implications of management in view of educational policies, aimed at the increase of human performances. |
||||||
|