Articolul precedent |
Articolul urmator |
106 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 16:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3 (22) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Modele ale activității psihologice în sistemul de învățământ general cu privire la comportamentul antisocial al elevului. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 122-129. ISBN 978-9975-46-831-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
International Congress 2023 | ||||||
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship" Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.015.3 | ||||||
Pag. 122-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Literatura de specialitate, precum și cercetările proprii confirmă faptul că devierile de comportament la elevi prezintă o tot mai mare frecvență, gama factorilor de risc fiind în continuă creștere pe fundalul crizei de valori existente în societate și pe fondalul globalizării. Prin dimensiunile pe care le are, fenomenul constituie o problemă psihologică și socială deosebit de actuală, ceia ce reclamă studierea atentă a cauzelor, a formelor de manifestare, a modelelor activității psihologice cu referire la comportamentul antisocial al elevului. În acest articol prezentăm unele modele ale activității psihologice în sistemul de învățământ general. |
||||||
Cuvinte-cheie conportament antisocial, model cognitiv –comportamental, mecanisme psihologie, modelul asistenței psihologice de urgență, metafora (metoda analogiilor), instruire paradoxală, contaminare emoțională, negocieri interne, profilaxie, evaluare psihologică, intervenție, antisocial behavior, cognitive-behavioral model, psychological mechanisms, emergency psychological assistance model, metaphor (method of analogies), paradoxical training, emotional contamination, internal negotiations, prophylaxis, Psychological assessment, intervention |
||||||
|