Designul educațional al proiectelor STE(A)M
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
122 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 17:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025 (77)
Probleme generale de didactică și metodică (1215)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Designul educațional al proiectelor STE(A)M. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 451-458. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p451-458
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Designul educațional al proiectelor STE(A)M

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p451-458
CZU: 37.025

Pag. 451-458

Cazacioc Nadejda1, Șeremet Ileana Simona2
 
1 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
2 Liceul Teoretic "Mihai Eminescu" or. Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

Perfecționarea din perspectiva noilor educații prin strategii didactice inovative oferă perspective științifice și metodologice de ordin procedural prin care învățarea devine aprofundată, extinsă și interdisciplinară. Constatat este faptul că procedurile didactice euristice pe bază unor dezbateri și activități demonstrative intensifică înnoirea permanentă a concepției didactice. Reformele din sistemul educațional se bazează pe perfecționare continuă a demersului pedagogic, pentru a oferii servicii pedagogice de calitate, instruiri ale personalului, formare continuă a cadrelor, implicații științifice în sfera științelor educației, sporirea eficienței proceselor de învățare și îmbunătățirea designului educațional în baza tehnologiei didactice. Educația tinde să se deschidă problematicii lumii și să evolueze către învățarea continuă și care să meargă mână în mână cu reforma societății în general. Din aceste perspective educația STEAM, devine puntea de legătură prin care problemele și provocările lumii contemporane pot fii dimensional și interdependent conectate la noile tehnici și tehnologii de ordin global imperativ.

The improvement from the perspective of new educations through innovative didactic strategies offers scientific and methodological perspectives of a procedural order through which learning becomes in-depth, extensive and interdisciplinary. It has been established that heuristic didactic procedures based on debates and demonstrative activities intensify the permanent renewal of the didactic concept. Reforms in the education system are based on the continuous improvement of the pedagogical approach, to provide quality pedagogical services, staff training, ongoing staff training, scientific implications in the educational sciences, increasing the efficiency of learning processes, and improving educational design. based on didactic technology. Education opens up to the problems of the world and evolves towards continuous learning that goes hand in hand with the reform of society in general. From these perspectives, STEAM education becomes the bridge through which the problems and challenges of the contemporary world can be connected dimensionally and interdependently to the new techniques and technologies of imperative global order.

Cuvinte-cheie
educaţie, design educațional, educație STE(A)M,

education, educational design, STE(A)M education