Articolul precedent |
Articolul urmator |
83 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.091 (3) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 PLEȘCA, Valeriu. Aprofundarea competențelor fizico-matematice prin studiul unor modele tehnice. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 419-422. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p419-422 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p419-422 | ||||||
CZU: 374.091 | ||||||
Pag. 419-422 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru o dezvoltare armonioasă a personalității este necesară educația formală, nonformală și informală. Sunt explicate în linii generale deosebirile și asemănările acestor componente ale educației. Educația extrașcolară, fiind o parte a educației nonformale, posedă metode eficiente de completare a educației. În articol, autorul împărtăsește impresiile despre activitatea extrașcolară în cadrul cercului „Fizica în tehnică”, urmate de formularea concluziilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, Extrașcolar, tehnică, cerc, non-formal education, extracurricular, technical, circle |
||||||
|