Aprofundarea competențelor fizico-matematice prin studiul unor modele tehnice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
83 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.091 (3)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
PLEȘCA, Valeriu. Aprofundarea competențelor fizico-matematice prin studiul unor modele tehnice. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 419-422. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p419-422
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Aprofundarea competențelor fizico-matematice prin studiul unor modele tehnice

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p419-422
CZU: 374.091

Pag. 419-422

Pleșca Valeriu
 
Centrul de Excelență în Transporturi
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

Pentru o dezvoltare armonioasă a personalității este necesară educația formală, nonformală și informală. Sunt explicate în linii generale deosebirile și asemănările acestor componente ale educației. Educația extrașcolară, fiind o parte a educației nonformale, posedă metode eficiente de completare a educației. În articol, autorul împărtăsește impresiile despre activitatea extrașcolară în cadrul cercului „Fizica în tehnică”, urmate de formularea concluziilor.

For a harmonious development of the personality, formal, non-formal and informal education is necessary. The differences and similarities of these components of education are explained in general terms. Extracurricular education, being a part of non-formal education, has effective methods of completing education. In the article, the author shares his impressions about the extracurricular activity within the "Physics in Technology" circle, followed by the formulation of conclusions.

Cuvinte-cheie
educaţie nonformală, Extrașcolar, tehnică, cerc,

non-formal education, extracurricular, technical, circle