Approaches reducing esl students’ fear of speaking
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
94 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111 (76)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
NIȚA, Mariana. Approaches reducing esl students’ fear of speaking. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 104-110. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.16
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470

Approaches reducing esl students’ fear of speaking

Abordări de predare care ajută la depășirea fricii de a comunica în limba engleză

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.16
CZU: 37.016:811.111

Pag. 104-110

Nița Mariana
 
Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2023


Rezumat

This paper reports on students’ linguistic barriers who study English and some points to bear in mind when teaching it. English is a complex language, but there are some factors that can guide us, and once we have understood them, we have no constraints or limits to achieve English fluency and accuracy. Some issues related to the teaching/learning process are going to be explored and the way we teachers can assist our students in order to improve their communicative abilities. We have collected some data from our students that will help us shape our pedagogical actions and to empower the ways we teach the language despite some learning difficulties ESL students have. Gaining a communicative competence has turned into a vital issue for students and teachers all around the world. Due to all these factors, both teachers and students try to do their best in order to be aware of the linguistic barriers than can prevent them from achieving their own goals.

Studiul de față face referire la barierele lingvistice întâlnite de către studenții anglofoni și unele aspecte ce ar trebui luate în considerație atunci când predăm limba engleză. Engleza este o limbă complexă, însă dacă vom aborda o metodologie adecvată în procesul instructiv/educativ, nu vom mai avea acele constrângeri care ne împiedică să dobândim acea fluență în utilizarea limbii engleze. Astfel, planificăm să examinăm acele obstacole care apar în procesul de predare/învățare și să ne axăm pe strategiile utilizate de către profesori pentru ai ajuta pe studenți să-și îmbunătățească abilitățile de exprimare în limba engleză. Cu ajutorul informației obținute, vom încerca să modificăm și/sau să ajustam demersul nostru educațional în scopul obținerii rezultatelor scontate. Dobândirea competenței comunicative a devenit astăzi, atât pentru cadrele didactice, cât și pentru studenți o provocare globală. Datorită acestor factori, suntem impuși să căutam noi soluții metodologice pentru a putea depăși orice tip de barieră lingvistică care împiedică atingerea scopurilor propuse.

Cuvinte-cheie
authentic materials, motivation, intrinsic motivation, linguistic barriers, inductive and deductive teaching strategies,

materiale de predare autentice, motivaţia intrinsecă, bariere lingvistice, strategii de predare inductive și deductive