Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
258 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.04:159.953.33 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 POTÂNG, Angela, ȘTERBEȚ, Ruxandra. Influenţa anxietăţii asupra performanţelor mnezice la copii de vârstă școlară mică. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 97-103. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.15 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.15 | |||||||
CZU: 373.3.04:159.953.33 | |||||||
Pag. 97-103 | |||||||
|
|||||||
Rezumat | |||||||
Studiul de față își propune să investigheze memoria de scurtă durată (MSD), unul dintre cele mai importante corelate ale performanței școlare, în corelație cu un nivel ridicat de anxietate și frustrare la copiii de vârstă școlară mică. Interesul psihologilor referitor la investigarea acestei relații la copii a fost orientat până acum mai mult la investigarea impactului anxietăţii şi frustrării asupra performanței școlare, decât asupra memoriei. Rezultatele obținute în urma aplicării probelor arată faptul că atât anxietatea, cât și frustrarea s-au dovedit a fi factori importanți în influențarea variației memoriei verbale imediate la copiii de vârstă școlară mică. |
|||||||
Cuvinte-cheie memorie, procese mnezice, anxietate, frustrare, elevi de vârstă şcolară mică, memory, mental processes, anxiety, frustration, primary school students |
|||||||
|