Quantitative eigenarten der komplexen monophonematischen einheiten im deutschen: linguistische und didaktische aspekte
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
727 0
SM ISO690:2012
CHIRDEACHIN, Alexei. Quantitative eigenarten der komplexen monophonematischen einheiten im deutschen: linguistische und didaktische aspekte . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 131-140. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Quantitative eigenarten der komplexen monophonematischen einheiten im deutschen: linguistische und didaktische aspekte

Pag. 131-140

Chirdeachin Alexei
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2013


Rezumat

În articolul dat este abordată problema ocurenţei unităţilor monofonematice compuse (diftongi şi africate) în limba germană din punct de vedere lingvistic şi glotodidactic. Se prezintă analiza cantitativă a unităţilor respective în baza articolelor din presa germanofonă. De asemenea, se întreprinde tentativa de a efectua prognozarea didactică a greşelilor tipice eventuale ale studenţilor vorbitori de limbă română la însuşirea pronunţiei limbii germane în ce priveşte unităţile menţionate supra, dar şi prelucrarea statistică a acestora.

In this article there is touched upon the issue of occurrence of complex monophonemic units in German. There is presented a quantitative analysis of them on the basis of articles taken from printed mass-media in German. There is also undertaken an attempt to perform a didactical prognosis of possible typical mistakes of Roumanian-speaking students in the process of acquisition of german pronunciation at the level of complex monophonemic units.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Chirdeachin, A.</creatorName>
<affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Quantitative eigenarten der komplexen monophonematischen einheiten im deutschen: linguistische und didaktische aspekte
</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2010</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-2668</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2010-04-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În articolul dat este abordată problema ocurenţei unităţilor monofonematice compuse (diftongi şi africate) în limba
germană din punct de vedere lingvistic şi glotodidactic. Se prezintă analiza cantitativă a unităţilor respective în baza
articolelor din presa germanofonă. De asemenea, se întreprinde tentativa de a efectua prognozarea didactică a greşelilor
tipice eventuale ale studenţilor vorbitori de limbă română la însuşirea pronunţiei limbii germane în ce priveşte unităţile
menţionate supra, dar şi prelucrarea statistică a acestora.</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In this article there is touched upon the issue of occurrence of complex monophonemic units in German. There is
presented a quantitative analysis of them on the basis of articles taken from printed mass-media in German. There is also
undertaken an attempt to perform a didactical prognosis of possible typical mistakes of Roumanian-speaking students in
the process of acquisition of german pronunciation at the level of complex monophonemic units.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>