Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
177 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 20:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091 (58) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2657) |
SM ISO690:2012 PUTINĂ, Dorina. Dezvoltarea competenței de evaluare formativă la studenții pedagogi prin aplicarea situațiilor de integrare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 188-197. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.188-198 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.188-198 | ||||||
CZU: 378.091 | ||||||
Pag. 188-197 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea studenților în cadrul unităților de curs de specialitate, reprezintă una din premisele/condiţiile formării competenţei de evaluare ale viitoarelor cadre didactice, or, principalul conţinut al activităţii de învăţare a profesiei de cadru didactic îl reprezintă modelele de acţiune didactică care interiorizate, devin moduri de acţiune pedagogică. Acest articol reflectă experiența utilizării situațiilor de integrare în procesul dezvoltării competenței de evaluare la studenții pedagogi în cadrul unității de curs „Evaluarea în învățământ”. |
||||||
Cuvinte-cheie competența de evaluare a cadrului didactic, situație de integrare, criterii de evaluare, referențializare, the teaching staff's evaluation competence, integration situation, evaluation criteria, referentialization |
||||||
|