Dezvoltarea competenței de evaluare formativă la studenții pedagogi prin aplicarea situațiilor de integrare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
177 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-12 20:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091 (58)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2657)
SM ISO690:2012
PUTINĂ, Dorina. Dezvoltarea competenței de evaluare formativă la studenții pedagogi prin aplicarea situațiilor de integrare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 188-197. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.188-198
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Dezvoltarea competenței de evaluare formativă la studenții pedagogi prin aplicarea situațiilor de integrare

The development of formative assessment competence in student teachers through the application of integration situations

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.188-198
CZU: 378.091

Pag. 188-197

Putină Dorina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2023


Rezumat

Evaluarea studenților în cadrul unităților de curs de specialitate, reprezintă una din premisele/condiţiile formării competenţei de evaluare ale viitoarelor cadre didactice, or, principalul conţinut al activităţii de învăţare a profesiei de cadru didactic îl reprezintă modelele de acţiune didactică care interiorizate, devin moduri de acţiune pedagogică. Acest articol reflectă experiența utilizării situațiilor de integrare în procesul dezvoltării competenței de evaluare la studenții pedagogi în cadrul unității de curs „Evaluarea în învățământ”.

Student assessment within the specialized course units is one of the premises/conditions for the formation of the evaluation skills of future teachers, or the main content of the activity of learning the teaching profession is represented by the didactic action models which, internalized, become ways of pedagogical action. This article reflects the experience of using integration situations in the process of developing the evaluation competence of pedagogic students within the course unit, Assessment in education”.

Cuvinte-cheie
competența de evaluare a cadrului didactic, situație de integrare, criterii de evaluare, referențializare,

the teaching staff's evaluation competence, integration situation, evaluation criteria, referentialization