Articolul precedent |
Articolul urmator |
94 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-24 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1 (47) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1457) |
SM ISO690:2012 PÎSLARI, Xenia, GĂLUŞCĂ, Lilia. Strategii de optimizare a învățării la orele de limba română. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 260-263. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1 | ||||||
Pag. 260-263 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sistemul de învățământ este în continuă dezvoltare, inclusiv în ceea ce privește lim-bile care sunt incluse în sistem. Limba română, ca una dintre limbile de predare în sistemul educați-onal din Republica Moldova, se confruntă cu multe probleme în lumea de astăzi, care pot fi rezolva-te prin strategii didactice corect alese. Aceste strategii includ o varietate de exerciții care îmbunătă-țesc competențele lingvistice ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii didactice, procesul de predare-învățare, tehnici de învățare, optimi-zarea învățării., didactic strategies, teaching-learning process, learning techniques, learning optimization |
||||||
|