Articolul precedent |
Articolul urmator |
119 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 16:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1 (47) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1464) |
SM ISO690:2012 PÎSLARI, Xenia, GĂLUŞCĂ, Lilia. Strategii de optimizare a învățării la orele de limba română. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 260-263. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1 | ||||||
Pag. 260-263 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sistemul de învățământ este în continuă dezvoltare, inclusiv în ceea ce privește lim-bile care sunt incluse în sistem. Limba română, ca una dintre limbile de predare în sistemul educați-onal din Republica Moldova, se confruntă cu multe probleme în lumea de astăzi, care pot fi rezolva-te prin strategii didactice corect alese. Aceste strategii includ o varietate de exerciții care îmbunătă-țesc competențele lingvistice ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii didactice, procesul de predare-învățare, tehnici de învățare, optimi-zarea învățării., didactic strategies, teaching-learning process, learning techniques, learning optimization |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Pîslari, X.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Găluşcă, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategii de optimizare a învățării la orele de limba română</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2023</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-798-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>strategii didactice</subject> <subject>procesul de predare-învățare</subject> <subject>tehnici de învățare</subject> <subject>optimi-zarea învățării.</subject> <subject>didactic strategies</subject> <subject>teaching-learning process</subject> <subject>learning techniques</subject> <subject>learning optimization</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:811.135.1</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2023</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Sistemul de învățământ este în continuă dezvoltare, inclusiv în ceea ce privește lim-bile care sunt incluse în sistem. Limba română, ca una dintre limbile de predare în sistemul educați-onal din Republica Moldova, se confruntă cu multe probleme în lumea de astăzi, care pot fi rezolva-te prin strategii didactice corect alese. Aceste strategii includ o varietate de exerciții care îmbunătă-țesc competențele lingvistice ale elevilor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The education system is constantly developing, including the languages that are in-cluded in the system. Romanian, as one of the languages of instruction in the educational system of the Republic of Moldova, faces many problems in today’s world, which can be solved by correctly chosen teaching strategies. These strategies include a variety of exercises that improve students’ lin-guistic competence.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>