Rolul metacogniţiei în asimilarea limbii engleze prin învăţarea personalizată
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
134 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.042:811.111 (2)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (252)
Limba engleză (677)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. Rolul metacogniţiei în asimilarea limbii engleze prin învăţarea personalizată. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 52-57. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Rolul metacogniţiei în asimilarea limbii engleze prin învăţarea personalizată

CZU: 37.042:811.111

Pag. 52-57

Şchiopu Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

Metacognition or „thinking about thinking” refers to mental processes that control, rule the way we think. Metacognition is essentially important in the process of acquiring a foreign language in the personalized learning system, since the students must be aware of their own learning processes in order to take decisions regarding the use of metacognitive strategies that will facilitate the mechanism of linguistic acquisition. Metacognition is the domain that controls the knowledge, cognitive and affective processes that begin to develop at the age of 3-5 years, when the so-called „Theory of Mind” takes shape; metacognitive skills are developed at the age of 8-10 years, while monitoring and evaluation skills only come much later. Metacognitive knowledge can be: declarative knowledge, procedural knowledge, conditional knowledge.

Cuvinte-cheie
metacognition, declarative knowledge, procedural knowledge, conditional knowledge, metacognitive strategy,

metacogniţie, cunoştinţe declarative, cunoştinţe procedurale, cunoştinţe condiţionale, strategie metacognitivă