Atitudini interpretative prin educația stream la elevii din clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
137 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 15:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02 (106)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Viorica. Atitudini interpretative prin educația stream la elevii din clasele primare. In: Science and education: new approaches and perspectives, Ed. 25, 24-25 martie 2023, Chişinău. Chişinău: (CEP UPSC, 2023, Seria 25, Vol.2, pp. 343-348. ISBN 978-9975-46-783-4. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.24-25-03-2023.p343-348
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Science and education: new approaches and perspectives
Seria 25, Vol.2, 2023
Conferința "Ştiință și educație: noi abordări și perspective"
25, Chişinău, Moldova, 24-25 martie 2023

Atitudini interpretative prin educația stream la elevii din clasele primare

Interpretative attitudes through stream education for primary class students

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.24-25-03-2023.p343-348
CZU: 373.3.02

Pag. 343-348

Oboroceanu Viorica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 octombrie 2023


Rezumat

STREAM education offers experiential learning opportunities and emphasizes the development of 21st century skills; encourages perseverance; proposes pre-premiership in thinking; encourages the possibility of critical thinking and self-education, and the most relevant stage of knowledge transfer, of the fusion of several disciplines, in the form of curricular integration, is offered by transdisciplinary. The use of STREAM projects facilitates the act of reading and, in particular, the reception of the literary text in order to form interpretative attitudes.

Cuvinte-cheie
attitude, interpretative attitude, literary text, reading literacy, reading activity, stream, ICT