Articolul precedent |
Articolul urmator |
152 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 15:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.72 (28) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 ȘTEFAN, Diana. Valențele formative ale activităților ludice în dezvoltarea personalității copilului. In: Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare, 4 mai 2023, Chişinău. Tipografia "Centrografic”, 2023, Ediția a III-a, pp. 69-77. ISBN 978-9975-88-113-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare Ediția a III-a, 2023 |
||||||
Conferința "Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare" Chişinău, Moldova, 4 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.72 | ||||||
Pag. 69-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metoda ludică, în pedagogia modernă este considerată una dintre cele mai reușite mijloace de educație și instruire care contribuie la dezvoltarea multilaterală a personalității copiilor. Această metodă favorizează învăţarea prin creativitate și imprimă activităţii didactice un caracter dinamic şi atrăgător, prin care copilul achiziționează cunoștințe, în plan intelectual, social, emoțional, fizic și motric. În prezentul articol sunt scoase în evidență avantajele utilizării activităţilor ludice la însușirea tuturor compartimentelor unităților curriculare și la toate nivelele din sistemul de învățământ. Pedagogului îi revine rolul de a integra cu succes în procesul educațional activități cu conținut ludic; poate preda tema nouă, consolida sau evalua cunoștințele discipolilor, astfel încât personalitatea copilului să cunoască modificări şi transformări pozitive. De asemenea sunt prezentate valențele formative ale activităților ludice în dezvoltarea personalității copilului în conformitate cu criteriul de vârstă, începând cu vârsta educației timpurii și a vârstei școlarului din nivelul învățământului general. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, ludic, personalitate, paradigmă, aptitudine, Method, playful, personality, paradigm, aptitude |
||||||
|