Articolul precedent |
Articolul urmator |
134 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-03 14:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.624-053.6 (33) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 GAFENCO, Raisa. Disruptive behaviour in teenage groups. In: Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare, 4 mai 2023, Chişinău. Tipografia "Centrografic”, 2023, Ediția a III-a, pp. 20-24. ISBN 978-9975-88-113-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare Ediția a III-a, 2023 |
||||||
Conferința "Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare" Chişinău, Moldova, 4 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.624-053.6 | ||||||
Pag. 20-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comportamentul neechilibrat în instituțiile de învățământ este o problemă care îi afectează pe mulți adolescenți. Acesta poate fi cauzat de atitudinea greșită sau neprofesionalismul profesorului, de particularitățile de vârstă sau caracter ale elevului, de alți factori precum mediul înconjurător, zgomote puternice și care distrag atenția, performanțe academice scăzute, delincvență sau comportament criminal, depresie sau anxietate. Acesta se poate manifesta diferit: bullying verbal și fizic, încercări de a perturba activitatea la lecții, absențe nemotivate, refuzul de a participa la activitățile din timpul lecției, neîndeplinirea sarcinilor date pentru acasă etc. Problema de cercetare a acestei lucrări constă în necesitatea îmbunătățirii sistemului de prevenire socio-psihologică a comportamentului problematic al adolescenților în mediul școlar și în afara acestuia. Există metode de rezolvare a comportamentului neechilibrat al adolescenților și acestea trebuie ajustate la tipul de comportament problematic și personalitatea elevului. Scopul studiului de față este de a examina și analiza cauzele comportamentului problematic al adolescenților și elaborarea unui plan de remediere al acestuia sau propunerea unor recomandări de prevenire a comportamentului prin colaborarea cu cadrele didactice, părinții și administrația instituției de învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie comportament problematic, adolescent, abatere, societate, educaţie, disciplină, problematic, disruptive behaviour, adolescent, deviation, society, education, Discipline |
||||||
|