Disruptive behaviour in teenage groups
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
134 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-03 14:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.624-053.6 (33)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
GAFENCO, Raisa. Disruptive behaviour in teenage groups. In: Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare, 4 mai 2023, Chişinău. Tipografia "Centrografic”, 2023, Ediția a III-a, pp. 20-24. ISBN 978-9975-88-113-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare
Ediția a III-a, 2023
Conferința "Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare"
Chişinău, Moldova, 4 mai 2023

Disruptive behaviour in teenage groups

Comportamentul problematic în grupurile de adolescenți

CZU: 316.624-053.6

Pag. 20-24

Gafenco Raisa
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2023


Rezumat

Comportamentul neechilibrat în instituțiile de învățământ este o problemă care îi afectează pe mulți adolescenți. Acesta poate fi cauzat de atitudinea greșită sau neprofesionalismul profesorului, de particularitățile de vârstă sau caracter ale elevului, de alți factori precum mediul înconjurător, zgomote puternice și care distrag atenția, performanțe academice scăzute, delincvență sau comportament criminal, depresie sau anxietate. Acesta se poate manifesta diferit: bullying verbal și fizic, încercări de a perturba activitatea la lecții, absențe nemotivate, refuzul de a participa la activitățile din timpul lecției, neîndeplinirea sarcinilor date pentru acasă etc. Problema de cercetare a acestei lucrări constă în necesitatea îmbunătățirii sistemului de prevenire socio-psihologică a comportamentului problematic al adolescenților în mediul școlar și în afara acestuia. Există metode de rezolvare a comportamentului neechilibrat al adolescenților și acestea trebuie ajustate la tipul de comportament problematic și personalitatea elevului. Scopul studiului de față este de a examina și analiza cauzele comportamentului problematic al adolescenților și elaborarea unui plan de remediere al acestuia sau propunerea unor recomandări de prevenire a comportamentului prin colaborarea cu cadrele didactice, părinții și administrația instituției de învățământ.

Cuvinte-cheie
comportament problematic, adolescent, abatere, societate, educaţie, disciplină,

problematic, disruptive behaviour, adolescent, deviation, society, education, Discipline