Influența factorului amplasării asupra valorii de piață a proprietăților comerciale din centrul istoric al mun. Chișinău
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
114 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 21:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
332.7(478) (3)
Comerț cu proprietăți funciare sau imobiliare (39)
SM ISO690:2012
POPA, Nicoleta Andreea, SANDUŢA, Tatiana. Influența factorului amplasării asupra valorii de piață a proprietăților comerciale din centrul istoric al mun. Chișinău. In: Patrimoniul arhitectural: aspecte tehnice, economice şi juridice, Ed. 3, 22 iunie 2023, Chişinău. Chișinău: MS Logo, 2023, Ediția a 3-a, pp. 188-201. ISBN 978-9975-3573-9-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Patrimoniul arhitectural: aspecte tehnice, economice şi juridice
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Patrimoniul arhitectural: aspecte tehnice, economice şi juridice"
3, Chişinău, Moldova, 22 iunie 2023

Influența factorului amplasării asupra valorii de piață a proprietăților comerciale din centrul istoric al mun. Chișinău

The influence of location factors on the market value of commercial properties in the historical centre of the municipality. Chisinau

CZU: 332.7(478)

Pag. 188-201

Popa Nicoleta Andreea, Sanduţa Tatiana
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2023


Rezumat

Prezentul articol are drept scop analiza pieței proprietăților comerciale în raport cu amplasarea acestora întru stabilirea influenței factorului asupra valorii bunurilor imobile comerciale. Analiza efectuată în cadrul cercetării are drept scop stabilirea dependenței dintre prețului unui m2 al bunurilor imobile comercial față de situarea acestora: în cadrul localității, în cadrul sectorului, față de strada principală, față de stația de transport public, față de bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, prin aplicarea metodelor statistice de analiză și prelucrare a datelor privind piața bunurilor imobile.

Cuvinte-cheie
proprietate comercială, piața imobilelor comerciale, accesibilitate, metode statistice, analiză regresivă, dependența prețului