Articolul precedent |
Articolul urmator |
134 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 12:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana, POPA, Natalia, HASNAȘ, Elena. Dezvoltare a competențelor învățătorilor care își propun să formeze la elevii din clasele primare atitudini tolerante în relaționarea cu colegii la disciplina școlară „dezvoltarea personală” (cl. I-IV). In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 69-73. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 69-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat elucidează unele aspecte științifice, normative și aplicative cu referire la dezvoltarea competențelor învățătorilor care își propun să formeze la elevii din clasele primare atitudini tolerante în relaționarea cu colegii la disciplina școlară „Dezvoltarea personală” (cl. I-IV). Se etalează posibilitățile formativ-dezvoltative care sunt accesibile cadrului didactic în direcția cercetată. Se propune un exemplu de model teoretic - aplicativ în direcția abordată, cu referire la procesul de formare la elevii din clasele primare a atitudinii tolerante în relaționarea cu colegii, realizat prin intermediul tuturor disciplinelor școlare, celor opționale/la decizia școlii și extracurriculare, dar cu accent sporit prin prisma disciplinei „Dezvoltarea personală”, care prin finalitățile și prin conținuturile sale, oferă oportunitatea evoluției comportamentului tolerant al elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie toleranță pentru diversitate, comportament pro-social, competențe pentru practicarea toleranţei, educație pentru toleranță, atitudine tolerantă, tolerance for diversity, pro-social behavior, skills for practicing tolerance, education for tolerance, tolerant attitude |
||||||
|