Articolul precedent |
Articolul urmator |
125 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-26 11:55 |
SM ISO690:2012 PANCENCO, Larisa, PUȚUNTEAN, Nina. Communicative approach as a means of foreign language teaching through literature. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 186-192. ISBN 978-9975-132-36-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 1, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 186-192 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea Comunicativă al cărei obiectiv este de “a învăța să comunicăm” într-o limbă străină este până în prezent cea mai cunoscută abordare utilizată în procesul de predare a unei limbi străine. Conceptul care reprezintă motivul existenței Abordării Comunicative este competența de comunicare, iar scopul acesteia este de a ajuta elevii să dobândească această competență într-o limbă străină. Abordarea Comunicativă implică, de asemenea, utilizarea textelor literare ca un stimul pentru discuții și comunicare reală. Acest articol oferă câteva activități pe care un profesor le poate elabora și dezvolta cu scopul de a crea o situație motivantă de învățare pentru cel care învață limba străină utilizând textele literare. |
||||||
|