Communicative approach as a means of foreign language teaching through literature
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
125 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-26 11:55
SM ISO690:2012
PANCENCO, Larisa, PUȚUNTEAN, Nina. Communicative approach as a means of foreign language teaching through literature. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 186-192. ISBN 978-9975-132-36-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 1, 2015
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014

Communicative approach as a means of foreign language teaching through literature


Pag. 186-192

Pancenco Larisa, Puțuntean Nina
 
State Agrarian University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2023


Rezumat

Abordarea Comunicativă al cărei obiectiv este de “a învăța să comunicăm” într-o limbă străină este până în prezent cea mai cunoscută abordare utilizată în procesul de predare a unei limbi străine. Conceptul care reprezintă motivul existenței Abordării Comunicative este competența de comunicare, iar scopul acesteia este de a ajuta elevii să dobândească această competență într-o limbă străină. Abordarea Comunicativă implică, de asemenea, utilizarea textelor literare ca un stimul pentru discuții și comunicare reală. Acest articol oferă câteva activități pe care un profesor le poate elabora și dezvolta cu scopul de a crea o situație motivantă de învățare pentru cel care învață limba străină utilizând textele literare.