Unele particularităţi ai pamametrilor acustici ai unităţilor monofonematice consonantice compuse în contextul formării competenţelor comunicative (în baza materialului limbii engleze)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
111 0
SM ISO690:2012
CHIRDEACHIN, Alexei. Unele particularităţi ai pamametrilor acustici ai unităţilor monofonematice consonantice compuse în contextul formării competenţelor comunicative (în baza materialului limbii engleze). In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 64-69. ISBN 978-9975-132-36-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 1, 2015
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014

Unele particularităţi ai pamametrilor acustici ai unităţilor monofonematice consonantice compuse în contextul formării competenţelor comunicative (în baza materialului limbii engleze)


Pag. 64-69

Chirdeachin Alexei
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2023


Rezumat

The today's pedagogy requirements skills training assume the orientation to the formation and development of communicative competences. To master a language is to be able to participate in the process of communication in the respective language. Most experts in linguistics and language teaching regard phonetics as being of prime importance. The system of Romanian and English compound consonantic monophonemic units is represented by affricates. These units provoke controversies among researches as far as there is no unique opinion regarding their phonetic nature and phonological status, as well as their number in this or that lanuage. The acoustic research shows that the acoustic parameters in English are greater than in Romanian, which can be explained bz more power in pronunciation in the former. In ordet to be taught consciously, they have to be learnded in comparison with their native language (Romanian) counterparts.

Cuvinte-cheie
pronunţie, fonetică, fonologie, unităţi monofonematice consonantice compuse, competenţe comunicative, glotodidactică