Dimensiunea educaţională a textului instructiv de formare a competenţelor la studenţii alofoni
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
744 1
Ultima descărcare din IBN:
2018-10-28 18:54
SM ISO690:2012
VICOL, Liliana. Dimensiunea educaţională a textului instructiv de formare a competenţelor la studenţii alofoni . In: Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova, 2010, nr. 8, pp. 96-101. ISSN 1857-1433.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Numărul 8 / 2010 / ISSN 1857-1433

Dimensiunea educaţională a textului instructiv de formare a competenţelor la studenţii alofoni

Pag. 96-101

Vicol Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 decembrie 2013


Rezumat

Dans les conditions de l'organisation pragmatique des activités d'education dans l'enseignement universitaire, la dimension du texte instructif indique des aspect specifiques pour la pratique de formation des competences des étudiants non-natifs. On peut parler d'une competence textuelle de l'étudiant qui este pragmatique et qui suppose la competence d'utilisation des diverses stratégies de la valorisation du texte en vertu des activités interprétatif communicatives.