Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 10:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2.02:372.45 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Maria. Strategii de învățare a scrisului la elevii cu dificiențe fizice. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 60-64. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive Ediţia a VIII-a, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive" Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.2.02:372.45 | ||||||
Pag. 60-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol atrage atenția la educaţia copiilor cu unele deficienţe fizice care vizează dezvoltarea abilităţilor fizice şi psihice ale acestora care să-i apropie cât mai mult de copiii cu dezvoltare tipică, mai pune în evidență și tehnicile pentru formarea abilităților de citit-scris. |
||||||
Cuvinte-cheie deficiențe, fizice, disfuncţie, dezvoltare, tulburare, tehnică, abilitate, deficiencies, physical, Dysfunction, development, disorder, technique, ability |
||||||
|