Strategii de învățare a scrisului la elevii cu dificiențe fizice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
96 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 10:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.2.02:372.45 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Maria. Strategii de învățare a scrisului la elevii cu dificiențe fizice. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 60-64.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive
Ediţia a VIII-a, 2022
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive"
Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022

Strategii de învățare a scrisului la elevii cu dificiențe fizice

Learning strategies for writing in students with physical disabilities

CZU: 376.2.02:372.45

Pag. 60-64

Munteanu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 17 iulie 2023


Rezumat

Acest articol atrage atenția la educaţia copiilor cu unele deficienţe fizice care vizează dezvoltarea abilităţilor fizice şi psihice ale acestora care să-i apropie cât mai mult de copiii cu dezvoltare tipică, mai pune în evidență și tehnicile pentru formarea abilităților de citit-scris.

This article draws attention to the education of children with some physical deficiencies aimed at developing their physical and mental abilities to bring them as close as possible to children with typical development, it also highlights the techniques for training reading-writing skills.

Cuvinte-cheie
deficiențe, fizice, disfuncţie, dezvoltare, tulburare, tehnică, abilitate,

deficiencies, physical, Dysfunction, development, disorder, technique, ability