Articolul precedent |
Articolul urmator |
195 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005:37.09 (2) |
Management (1895) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 TROFIMOV, Victoria, MAXIMIUC, Ariadna-Cristina. Specificul activității managerului de proiect în instituțiile educaționale. In: Educația și cercetarea în învățământul superior: realități și perspective, Ed. 1, 1-2 iulie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene "Constantin Stere", 2022, 1, pp. 261-264. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și cercetarea în învățământul superior: realități și perspective 1, 2022 |
||||||
Conferința "Educația și cercetarea în învățământul superior: realități și perspective" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 iulie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 005:37.09 | ||||||
Pag. 261-264 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activity with the support of projects has become a reality of the modern educational system. At the level of the European Union, multiple programs are implemented for the field of education. Both European Union member countries, such as Romania, but also countries associated with certain programs, such as the Republic of Moldova, can participate in them. In this paper we will make a brief analysis of the main programs promoted by the European Commission. But we will also analyze the role of the project manager in achieving the planned results within the project. |
||||||
Cuvinte-cheie educational programme, educational project, management, project manager, managerial abilities |
||||||
|