Articolul precedent |
Articolul urmator |
211 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81 (313) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
Lingvistică. Limbi (5174) |
SM ISO690:2012 КОЧА, Инна. Личностно-oриентированный подход в процессе коммуникативной деятельности младших школьников. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 223-228. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81 | ||||||
Pag. 223-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Personality-oriented approach in the process of communicative activity of students. A personality –oriented approach to learning is one of the main problems in the modern education system, therefore, the author focuses on innovative technologies in the process of communicative activity of pupils. In particular, the technology of training in cooperation with the development of critical thinking through reading and writing, and design technologies are analysed. |
||||||
|