Ways of teaching speaking as one of the communicative subcompetences at the upper-intermediate level
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
181 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-15 11:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81'243 (149)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
SAGOIAN, Eraniac, TURKOT, Tatiana, SAGOYAN, Agunik. Ways of teaching speaking as one of the communicative subcompetences at the upper-intermediate level. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 217-222. ISBN 978-9975-3408-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 1, 2020
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019

Ways of teaching speaking as one of the communicative subcompetences at the upper-intermediate level

CZU: 81'243

Pag. 217-222

Sagoian Eraniac1, Turkot Tatiana2, Sagoyan Agunik3
 
1 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau,
2 Kherson Academy of Continuing Education,
3 Theoretical Lyceum „D. Cantemir “, Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 15 iunie 2023


Rezumat

Aces tarticol are o strânsă legătură cu competență de comunicare. Competența de comunicare este o abilitate individuală de a comunica corespunzător și efectiv cu alții. Aceasta competență este elementul central.În clasă, elevii au oportunitate de a se baza pe sine înșiși și de a dobîndi cunoștințe comunicative în limba străină, mai mult prin utilizare, decât prin studierea ei. Abordarea comunicativă presupune acordarea unui rol activ procesului de învățare, ceea ce înseamnă că elevii vor avea oportunitatea de a-și exprima gîndurile în orice formă dorită. Iar la final ei vor avea diferite etape de control referitoare la materialul asimilat în timpul lecțiilor.