Analiza metodelor de evaluare a competitivității întreprinderii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
230 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 21:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.137.2:334.72 (7)
Probleme generale ale comerțului. Piața (819)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (976)
SM ISO690:2012
MOGÎLDEA, Sergiu. Analiza metodelor de evaluare a competitivității întreprinderii . In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2023, nr. 1(68), pp. 67-72. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.52673/18570461.23.1-68.08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 1(68) / 2023 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Analiza metodelor de evaluare a competitivității întreprinderii

Analysis of the assessment methods of the competitiveness of the enterprise

DOI:https://doi.org/10.52673/18570461.23.1-68.08
CZU: 339.137.2:334.72

Pag. 67-72

Mogîldea Sergiu
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 7 iunie 2023


Rezumat

In the specialized literature, there are various classifications of the assessment methods of the competitiveness of an enterprise: based on theoretical content, presentation format of assessment results, form of the mathematical connection of indicators etc. The purpose of this study is to investigate the existing methods of evaluating the enterprise competitiveness in their comparative analysis, and to identify their advantages and disadvantages. The relevance of this work lies in the study of the competitiveness of the enterprise based on the implementation of marketing methods, which requires comprehensive research.

În literatura de specialitate există diverse clasificări ale metodelor de evaluare a competitivității întreprinderii: conform conținutului teoretic, formei de prezentare a rezultatelor evaluării, formei conexiunii matematice a indicatorilor ș.a. Scopul lucrării rezidă în studierea metodelor existente de evaluare a competitivității întreprinderii, în analiza lor comparativă și identificarea avantajelor și dezavantajelor acestora. Actualitatea lucrării constă în analiza competitivității întreprinderii în baza implementării metodelor de marketing, o problemă ce solicită cercetări complexe.

Cuvinte-cheie
competitiveness of enterprises, assessment methods of competitiveness, integrated (complex) method, Matrix method, operational methods, competitiveness indicators,

competitivitatea întreprinderilor, metode de evaluare a competitivității, metoda integrată (complexă), metoda matriceală, metode operaționale, indicatori de competitivitate