Abordări ale constructivismului cognitiv în dezvoltarea competenței de comunicare pragmatică în limba engleză la elevii din învățământul profesional tehnic prin prisma instrumentelor digitale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
144 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.091 (27)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
SM ISO690:2012
DIMITRIU, Angela. Abordări ale constructivismului cognitiv în dezvoltarea competenței de comunicare pragmatică în limba engleză la elevii din învățământul profesional tehnic prin prisma instrumentelor digitale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 43-47. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974401
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455

Abordări ale constructivismului cognitiv în dezvoltarea competenței de comunicare pragmatică în limba engleză la elevii din învățământul profesional tehnic prin prisma instrumentelor digitale

Approaching Cognitive Constructivism in the Development of the Pragmatic Communication Competence in English in Vocational Technical Education Students through the Lens of Digital Tools

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974401
CZU: 377.091

Pag. 43-47

Dimitriu Angela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2023


Rezumat

În contextul procesului de globalizare, formarea profesională din învățământul profesional tehnic din Republica Moldova este axată și pe dezvoltarea la elevi a competenței de comunicare în limba engleză, corespunzător domeniului ales. În articol sunt reliefate abordări ale constructivismului cognitiv, drept premisă pentru dezvoltarea competenței de comunicare pragmatică în limba engleză. De asemenea, este reprezentat demersul educațional de formare a competenței de comunicare pragmatică în limba engleză prin prisma instrumentelor digitale.

In the context of globalization, the vocational training program in vocational technical education in the Republic of Moldova is focused, among other aspects, on the development of students’ communication skills in English, according to their field of study. In this article we emphasize a number of approaches to cognitive constructivism as a premise for the development of the pragmatic communication competence in English, and also present the use of digital tools for the same purpose.

Cuvinte-cheie
competența de comunicare pragmatică, abordări ale constructivismului cognitiv, limba engleză,

pragmatic communication competence, approaches to cognitive constructivism, English language