Articolul precedent |
Articolul urmator |
204 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-01 20:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111 (76) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 LASCU, Tatiana. Developing pragmatic language awareness through literary texts in the English classroom. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 185-189. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111 | ||||||
Pag. 185-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă unele aspecte metodologice ale procesului de dezvoltare a competenței pragmatice în limba engleză, adică a capacităților de comunicare și comprehensiune într-un mediu internaționalizat, care reprezintă scopul major în formarea studentului filolog din învățământul universitar. Acestea cuprind cunoștințe și abilități care sunt utilizate în cadrul interpretării unui act ilocuționar din secvența discursivă și în anumite contexte lingvistice. Totodată, studiul vizat scoate în evidență rolul textului literar în dezvoltarea competenței pragmatice în limba engleză a studenților filologi. |
||||||
Cuvinte-cheie pragmatică, competenţă comunicativă, text literar, conștientizarea limbii, abilităţi |
||||||
|