Developing pragmatic language awareness through literary texts in the English classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
204 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-01 20:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111 (76)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
LASCU, Tatiana. Developing pragmatic language awareness through literary texts in the English classroom. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 185-189.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Developing pragmatic language awareness through literary texts in the English classroom

Dezvoltarea conștientizării pragmatice a limbajului prin texte literare la lecțiile de limbă engleză

CZU: 37.02:811.111

Pag. 185-189

Lascu Tatiana
 
Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2023


Rezumat

Articolul prezintă unele aspecte metodologice ale procesului de dezvoltare a competenței pragmatice în limba engleză, adică a capacităților de comunicare și comprehensiune într-un mediu internaționalizat, care reprezintă scopul major în formarea studentului filolog din învățământul universitar. Acestea cuprind cunoștințe și abilități care sunt utilizate în cadrul interpretării unui act ilocuționar din secvența discursivă și în anumite contexte lingvistice. Totodată, studiul vizat scoate în evidență rolul textului literar în dezvoltarea competenței pragmatice în limba engleză a studenților filologi.

Cuvinte-cheie
pragmatică, competenţă comunicativă, text literar, conștientizarea limbii, abilităţi