Commercial advertising versus social advertising
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
178 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 12:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659=111 (1)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389)
SM ISO690:2012
MOTRENIUC, Diana. Commercial advertising versus social advertising. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 132-138.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Commercial advertising versus social advertising

Publicitatea socială și publicitatea comercială

CZU: 659=111

Pag. 132-138

Motreniuc Diana
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 31 mai 2023


Rezumat

Datorită efectelor pe care publicitatea le are asupra structurilor individuale și sociale, publicitatea a devenit unul dintre factorii care influențează semnificativ viața socială, uneori chiar inducând schimbări majore în societate. Circulă seturi de imagini, idei și mesaje, stereotipuri de gândire și comportament la care membrii publicului se referă atunci când își construiesc propriul comportament. Publicitatea reușește să construiască un limbaj care unifică totalitatea acțiunilor umane și care, fiind generalizată în societățile avansate, reușește să modeleze sistemele de valori și reprezentările sociale. În funcție de scopul său, distingem două tipuri de publicitate, comercială și socială. Vom analiza ce diferențe au aceste două tipuri și cum se străduiesc să fie complementare și cooperante în același timp. Cuvinte-cheie: comercial, social, publicitate, comunicare.

Cuvinte-cheie
comercial, social, publicitate, comunicare