Articolul precedent |
Articolul urmator |
178 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 12:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659=111 (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
SM ISO690:2012 MOTRENIUC, Diana. Commercial advertising versus social advertising. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 132-138. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 659=111 | ||||||
Pag. 132-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Datorită efectelor pe care publicitatea le are asupra structurilor individuale și sociale, publicitatea a devenit unul dintre factorii care influențează semnificativ viața socială, uneori chiar inducând schimbări majore în societate. Circulă seturi de imagini, idei și mesaje, stereotipuri de gândire și comportament la care membrii publicului se referă atunci când își construiesc propriul comportament. Publicitatea reușește să construiască un limbaj care unifică totalitatea acțiunilor umane și care, fiind generalizată în societățile avansate, reușește să modeleze sistemele de valori și reprezentările sociale. În funcție de scopul său, distingem două tipuri de publicitate, comercială și socială. Vom analiza ce diferențe au aceste două tipuri și cum se străduiesc să fie complementare și cooperante în același timp. Cuvinte-cheie: comercial, social, publicitate, comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie comercial, social, publicitate, comunicare |
||||||
|