Articolul precedent |
Articolul urmator |
206 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-06 23:06 |
SM ISO690:2012 COLESNIC, Nicoleta, IDJILOV, Valeria, ROȘCA, Adrian, CAZAC, Viorica. Analiza influienței fonturilor de caractere asupra percepției mesajelor promovate оn afișele publicitare. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 257-260. ISBN 978-9975-45-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 257-260 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi publicitatea joacă un rol important în viața economică, socială și chiar politică. Influiența publicității şi a fonturilor de caractere în studii relativ recente sunt abordate cu o anumită precauție. Astfel, lucrarea prezintă o încercare de a aborda aspectele estetice și stilistice ale caracterelor în afișele publicitare. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitate, afiș, afiș social, mesaj, caractere, serife |
||||||
|