Analiza influienței fonturilor de caractere asupra percepției mesajelor promovate оn afișele publicitare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
155 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 16:55
SM ISO690:2012
COLESNIC, Nicoleta, IDJILOV, Valeria, ROȘCA, Adrian, CAZAC, Viorica. Analiza influienței fonturilor de caractere asupra percepției mesajelor promovate оn afișele publicitare. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 257-260. ISBN 978-9975-45-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014

Analiza influienței fonturilor de caractere asupra percepției mesajelor promovate оn afișele publicitare


Pag. 257-260

Colesnic Nicoleta, Idjilov Valeria, Roșca Adrian, Cazac Viorica
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 30 mai 2023


Rezumat

Astăzi publicitatea joacă un rol important în viața economică, socială și chiar politică. Influiența publicității şi a fonturilor de caractere în studii relativ recente sunt abordate cu o anumită precauție. Astfel, lucrarea prezintă o încercare de a aborda aspectele estetice și stilistice ale caracterelor în afișele publicitare.

Cuvinte-cheie
publicitate, afiș, afiș social, mesaj, caractere, serife