Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-28 15:48 |
![]() SIMION, Dănuţ. Fenomenul procrastinării în şcoală şi economie şi cum acesta poate să fie întrerupt. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 282-283. ISBN 978-9975-45-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 282-283 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
O educaţie de inalta calitate este mai importantă ca niciodată cu atât mai mult cu cât la nivel mondial concurenţa pentru locurile de muncă bune şi bine plătite a crescut. Statul şi evoluţia locurilor de muncă depind de cea ce şcoala produce. Abilitatea tinerilor de a găsi o slujbă determină activitatea economică precum şi creşterea calităţii vieţii. |
||||||
Cuvinte-cheie reziliență, sondaj, identitate, educaţie, procrastinarea |
||||||
|