Fenomenul procrastinării în şcoală şi economie şi cum acesta poate să fie întrerupt
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
196 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-28 15:48
SM ISO690:2012
SIMION, Dănuţ. Fenomenul procrastinării în şcoală şi economie şi cum acesta poate să fie întrerupt. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 282-283. ISBN 978-9975-45-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.1, 2014
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014

Fenomenul procrastinării în şcoală şi economie şi cum acesta poate să fie întrerupt


Pag. 282-283

Simion Dănuţ
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2023


Rezumat

O educaţie de inalta calitate este mai importantă ca niciodată cu atât mai mult cu cât la nivel mondial concurenţa pentru locurile de muncă bune şi bine plătite a crescut. Statul şi evoluţia locurilor de muncă depind de cea ce şcoala produce. Abilitatea tinerilor de a găsi o slujbă determină activitatea economică precum şi creşterea calităţii vieţii.

Cuvinte-cheie
reziliență, sondaj, identitate, educaţie, procrastinarea