Articolul precedent |
Articolul urmator |
112 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 12:33 |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela. Utilizarea MOODLE în pregătirea iniţială a cadrelor didactice din învăţămîntul preşcolar. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 332-335. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior" 1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 332-335 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article is about Moodle, wich is a System of Management of the Course, it is an adecational platform (e-learning) that helps teatchers to create online courses which are focused on intercation and colaborational building of the educational content. Author shows strong parts, benefits and risks of using Moodle platform during the process of initial instructing of didactic worhers. There are presented concrete samples of aplication af different colaborational activities, by using this platform in the process of initial instructing of didactic workers of prescoolar education. |
||||||
|