Utilizarea MOODLE în pregătirea iniţială a cadrelor didactice din învăţămîntul preşcolar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
112 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 12:33
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela. Utilizarea MOODLE în pregătirea iniţială a cadrelor didactice din învăţămîntul preşcolar. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 332-335. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior
Vol.1, 2014
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior"
1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014

Utilizarea MOODLE în pregătirea iniţială a cadrelor didactice din învăţămîntul preşcolar


Pag. 332-335

Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2023


Rezumat

Article is about Moodle, wich is a System of Management of the Course, it is an adecational platform (e-learning) that helps teatchers to create online courses which are focused on intercation and colaborational building of the educational content. Author shows strong parts, benefits and risks of using Moodle platform during the process of initial instructing of didactic worhers. There are presented concrete samples of aplication af different colaborational activities, by using this platform in the process of initial instructing of didactic workers of prescoolar education.