Activitatea de învăţare: reflecţii teoretice si praxiologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
141 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 13:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (639)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
SADOVEI, Larisa. Activitatea de învăţare: reflecţii teoretice si praxiologice. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, Ed. 2013, 8 februarie 2013, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2013, pp. 203-206. ISBN N/A.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură 2013
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2013, Comrat, Moldova, 8 februarie 2013

Activitatea de învăţare: reflecţii teoretice si praxiologice

CZU: 378.147

Pag. 203-206

Sadovei Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 mai 2023


Rezumat

Reflectarea activităţii de învăţare din perspectiva acţiunilor de predare-învăţare-evaluare a procesului de învăţămînt a scos în evidenţă partcilarităţile specifice ale acesteia, avînd în vedere aspectele de sinonomie Ģi extensie conceptuală: experienţă de învăţare-sarcină de învaţare-activitate de învăţare. Abordarea internaţională a acestui termen în context didactic a sprijinit , prezentarea criteriilor Ģi indicatorilor de evaluare pentru un program de studii (specialitate) prin component strategii de predare-învăţare-evaluare.