Articolul precedent |
Articolul urmator |
141 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 13:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 SADOVEI, Larisa. Activitatea de învăţare: reflecţii teoretice si praxiologice. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, Ed. 2013, 8 februarie 2013, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2013, pp. 203-206. ISBN N/A. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură 2013 | ||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2013, Comrat, Moldova, 8 februarie 2013 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 203-206 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reflectarea activităţii de învăţare din perspectiva acţiunilor de predare-învăţare-evaluare a procesului de învăţămînt a scos în evidenţă partcilarităţile specifice ale acesteia, avînd în vedere aspectele de sinonomie Ģi extensie conceptuală: experienţă de învăţare-sarcină de învaţare-activitate de învăţare. Abordarea internaţională a acestui termen în context didactic a sprijinit , prezentarea criteriilor Ģi indicatorilor de evaluare pentru un program de studii (specialitate) prin component strategii de predare-învăţare-evaluare. |
||||||
|