Marketing of antiviral medication
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
235 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 11:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
615.281.8:339.138 (1)
Medicamentele potrivit acţiunii lor principale (395)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
SM ISO690:2012
DOGOTARI, Liliana, ADAUJI, Stela, BRUMAREL, Mihail. Marketing of antiviral medication. In: Direcții de reformare a sistemului farmaceutic din perspectiva cursului european al Republicii Moldova, Ed. Ediția a 2-a, 28 aprilie 2023, Chişinău. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Ediția a 2-a, pp. 56-65. ISBN 978-5-88554-205-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Direcții de reformare a sistemului farmaceutic din perspectiva cursului european al Republicii Moldova
Ediția a 2-a, 2023
Conferința "Direcții de reformare a sistemului farmaceutic din perspectiva cursului european al Republicii Moldova"
Ediția a 2-a, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2023

Marketing of antiviral medication

Marketingul medicației antivirale

CZU: 615.281.8:339.138

Pag. 56-65

Dogotari Liliana, Adauji Stela, Brumarel Mihail
 
”Nicolae Testemițanu” State University of Medicine and Pharmacy
 
 
Disponibil în IBN: 12 mai 2023


Rezumat

Infecțiile respiratorii virale acute (IRVA) se determină la 40-60% copii de vârstă fragedă și la 30-40 % copiii cu vârstă preșcolară și școlară. Piața farmaceutică a Republicii Moldova cuprinde o gamă destul de variată a preparatelor utilizate în tratamentul IRVA, dintre care 20% revin produselor din import. Producătorii de medicamente originale dominanți pe piața farmaceutică din Republica Moldova sunt: Marea Britanie, Slovenia, Elveția. Printre producătorii autohtoni cu cele mai multe preparate antivirale înregistrate sunt: Farmaprim SRL, I.M. Farmaco SA, SC Balkan Pharmaceuticals SRL, Eurofarmaco SA, RNP Pharmaceuticals SRL. Preferințele consumatorilor în selectarea medicamentelor antivirale este influențată în mod semnificativ de politica de preț, proprietățile organoleptice, tipul formei medicamentoase, producătorul, natura originii medicamentului, posibilitatea de utilizare în practica pediatrică.

Acute respiratory viral infections (ARVI) are determined in 40-60% of early age children and 30-40% of preschool and school children. The pharmaceutical market of the Republic of Moldova comprises a wide range of medicinal products used in the treatment of ARVI, of which 20% are imported products. The producers of the original medicines which dominate the pharmaceutical market in the Republic of Moldova are as follows: Great Britain, Slovenia, Switzerland. Among the domestic producers who have registered the most antiviral preparations are as follows: Farmaprim SRL, I.M. Farmaco SA, SC Balkan Pharmaceuticals SRL, Eurofarmaco SA, RNP Pharmaceuticals SRL. Consumer preferences in the selection of antiviral medicines are significantly influenced by the price policy, organoleptic properties of the drug, form of issue of the drug, manufacturer, the nature of the drug's origin and the possibility of use in pediatric practice.

Cuvinte-cheie
infecții respiratorii virale acute, marketing, produse antivirale, produse generice, produse originale, producători,

acute viral respiratory infections, marketing, Statistics, antiviral products, generic products, original products, manufacturers