Articolul precedent |
Articolul urmator |
235 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 11:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
615.281.8:339.138 (1) |
Medicamentele potrivit acţiunii lor principale (395) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
SM ISO690:2012 DOGOTARI, Liliana, ADAUJI, Stela, BRUMAREL, Mihail. Marketing of antiviral medication. In: Direcții de reformare a sistemului farmaceutic din perspectiva cursului european al Republicii Moldova, Ed. Ediția a 2-a, 28 aprilie 2023, Chişinău. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Ediția a 2-a, pp. 56-65. ISBN 978-5-88554-205-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Direcții de reformare a sistemului farmaceutic din perspectiva cursului european al Republicii Moldova Ediția a 2-a, 2023 |
||||||
Conferința "Direcții de reformare a sistemului farmaceutic din perspectiva cursului european al Republicii Moldova" Ediția a 2-a, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 615.281.8:339.138 | ||||||
Pag. 56-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Infecțiile respiratorii virale acute (IRVA) se determină la 40-60% copii de vârstă fragedă și la 30-40 % copiii cu vârstă preșcolară și școlară. Piața farmaceutică a Republicii Moldova cuprinde o gamă destul de variată a preparatelor utilizate în tratamentul IRVA, dintre care 20% revin produselor din import. Producătorii de medicamente originale dominanți pe piața farmaceutică din Republica Moldova sunt: Marea Britanie, Slovenia, Elveția. Printre producătorii autohtoni cu cele mai multe preparate antivirale înregistrate sunt: Farmaprim SRL, I.M. Farmaco SA, SC Balkan Pharmaceuticals SRL, Eurofarmaco SA, RNP Pharmaceuticals SRL. Preferințele consumatorilor în selectarea medicamentelor antivirale este influențată în mod semnificativ de politica de preț, proprietățile organoleptice, tipul formei medicamentoase, producătorul, natura originii medicamentului, posibilitatea de utilizare în practica pediatrică. |
||||||
Cuvinte-cheie infecții respiratorii virale acute, marketing, produse antivirale, produse generice, produse originale, producători, acute viral respiratory infections, marketing, Statistics, antiviral products, generic products, original products, manufacturers |
||||||
|