Dimensiunea socială a educaţiei în învăţămîntul superior. Abordare teoretică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
114 0
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela. Dimensiunea socială a educaţiei în învăţămîntul superior. Abordare teoretică. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 147-149. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior
Vol.1, 2014
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior"
1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014

Dimensiunea socială a educaţiei în învăţămîntul superior. Abordare teoretică


Pag. 147-149

Teleman Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2023


Rezumat

Social integration of the students are one of the components of social education. The social institutional context are related to following elements: socialization, interpersonal perception, decodification of social actions, social judgements and psychosocial integration. Social dimension of education of students are interpreted to explain particular theoretical concepts based on normative action of the students which refers to social culture of the group.