Unele modalităţi de colaborare şcoală-familie aplicate în practica educaţională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
280 0
SM ISO690:2012
ORÎNDAŞ, Lilian. Unele modalităţi de colaborare şcoală-familie aplicate în practica educaţională. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 113-116. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior
Vol.1, 2014
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior"
1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014

Unele modalităţi de colaborare şcoală-familie aplicate în practica educaţională


Pag. 113-116

Orîndaş Lilian
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2023


Rezumat

The article focuses on the issue regarding the school-family collaboration. In this respect, the analysis of experimental data identified ways of family school collaboration applied in educational practice.

Cuvinte-cheie
partnership, community motivation mechanisms, decision-making process