Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ORÎNDAŞ, Lilian. Unele modalităţi de colaborare şcoală-familie aplicate în practica educaţională. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 113-116. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior" 1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 113-116 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article focuses on the issue regarding the school-family collaboration. In this respect, the analysis of experimental data identified ways of family school collaboration applied in educational practice. |
||||||
Cuvinte-cheie partnership, community motivation mechanisms, decision-making process |
||||||
|