La perspective de l'approche actionnelle dans l'enseignement/apprentissage des langues vivantes
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
217 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-08 18:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81՚24 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
MALEAVSCHI, Maria. La perspective de l'approche actionnelle dans l'enseignement/apprentissage des langues vivantes. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2023, 13 februarie 2023, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol. 3, pp. 39-42. ISBN 978-9975-83-257-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol. 3, 2023
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2023, Comrat, Moldova, 13 februarie 2023

La perspective de l'approche actionnelle dans l'enseignement/apprentissage des langues vivantes

CZU: 37.016:81՚24

Pag. 39-42

Maleavschi Maria
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2023


Rezumat

Această lucrare oferă o înțelegere a principiilor fundamentale ale viziunii propuse de Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECR), în special a principiilor fundamentale ale abordării orientate spre acțiune. O astfel de abordare poate pregăti elevul pentru locul de muncă dinamic de astăzi. Acțiunea independentă la locul de muncă este încurajată de acțiunea independentă în timpul educației și formării. Analizând câțiva termeni cheie, cum ar fi agent social și sarcină, articolul prezintă elementele esențiale ale abordării orientate spre acțiune. Prin intermediul noii viziuni a elevului ca agent social, articolul examinează rolul pe care acțiunea îl joacă în construirea învățării și oferă o nouă înțelegere a noțiunii de sarcină și a rolului său cheie în învățarea/predarea limbilor străine.

Cuvinte-cheie
actor social, abordare comunicativă, sarcina practică, sarcina practică, sarcina practică, abordare pragmatică, sarcina