Articolul precedent |
Articolul urmator |
217 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 18:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81՚24 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 MALEAVSCHI, Maria. La perspective de l'approche actionnelle dans l'enseignement/apprentissage des langues vivantes. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2023, 13 februarie 2023, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol. 3, pp. 39-42. ISBN 978-9975-83-257-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol. 3, 2023 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2023, Comrat, Moldova, 13 februarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81՚24 | ||||||
Pag. 39-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare oferă o înțelegere a principiilor fundamentale ale viziunii propuse de Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECR), în special a principiilor fundamentale ale abordării orientate spre acțiune. O astfel de abordare poate pregăti elevul pentru locul de muncă dinamic de astăzi. Acțiunea independentă la locul de muncă este încurajată de acțiunea independentă în timpul educației și formării. Analizând câțiva termeni cheie, cum ar fi agent social și sarcină, articolul prezintă elementele esențiale ale abordării orientate spre acțiune. Prin intermediul noii viziuni a elevului ca agent social, articolul examinează rolul pe care acțiunea îl joacă în construirea învățării și oferă o nouă înțelegere a noțiunii de sarcină și a rolului său cheie în învățarea/predarea limbilor străine. |
||||||
Cuvinte-cheie actor social, abordare comunicativă, sarcina practică, sarcina practică, sarcina practică, abordare pragmatică, sarcina |
||||||
|