Articolul precedent |
Articolul urmator |
253 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 21:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7+37.015.3 (13) |
Psihologie (3398) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POTÂNG, Angela. Relația dintre capacitățile mnezice și reușita școlară la elevi. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 382-386. ISBN 978-9975-46-638-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022 | |||||||
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale " 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 159.922.7+37.015.3 | |||||||
Pag. 382-386 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
This article reflects the results of empirical research carried out in an educational context that aims to determine the degree of relationship between the level of the predominant type of students’ memory and their school results. The obtained results show a significant correlation between school success and auditory memory, as well as school success and semantic memory. These data reveal the important role that memory plays in the student's learning process. |
|||||||
Cuvinte-cheie auditory memory, visual memory, semantic memory, mnemonic abilities, learning process, students |
|||||||
|