Relația dintre capacitățile mnezice și reușita școlară la elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
253 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 21:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7+37.015.3 (13)
Psihologie (3398)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
POTÂNG, Angela. Relația dintre capacitățile mnezice și reușita școlară la elevi. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 382-386. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Relația dintre capacitățile mnezice și reușita școlară la elevi

CZU: 159.922.7+37.015.3

Pag. 382-386

Potâng Angela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2023


Rezumat

This article reflects the results of empirical research carried out in an educational context that aims to determine the degree of relationship between the level of the predominant type of students’ memory and their school results. The obtained results show a significant correlation between school success and auditory memory, as well as school success and semantic memory. These data reveal the important role that memory plays in the student's learning process.

Cuvinte-cheie
auditory memory, visual memory, semantic memory, mnemonic abilities, learning process, students