Implicarea fenomenelor artistice în formarea și dezvoltarea competențelor-cheie la ciclul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
221 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-29 18:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.036 (28)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
CHIRCUȘI, Cosmina. Implicarea fenomenelor artistice în formarea și dezvoltarea competențelor-cheie la ciclul primar. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 218-223. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Implicarea fenomenelor artistice în formarea și dezvoltarea competențelor-cheie la ciclul primar

CZU: 373.3.036

Pag. 218-223

Chircuși Cosmina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2023


Rezumat

The author addresses the role and importance of artistic language in the formation of the student's personality, following the idea that through art, children learn to observe, interpret, see different perspectives, analyze and synthesize. Art has the power to bring us joy, to establish our well-being. The interaction with the beautiful, the interaction with the achievements of art, implies, in a continuous way, the opening towards an aesthetic analysis, and the phenomenon is based on sets of knowledge, capacities and communication skills in the artistic field as well.

Cuvinte-cheie
key competences, Artistic-aesthetic education, artistic communication, artistic message, artistic language, artistic image, artistic reception