Articolul precedent |
Articolul urmator |
227 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 17:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1333) |
Probleme generale de didactică și metodică (1221) |
SM ISO690:2012 BOLGARI, Natalia. Modern teaching strategies. The role of interactive teaching - learning - evaluation methods. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 44-51. ISBN 978-9975-46-638-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022 | ||||||
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale " 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 44-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluția societății în ansamblu, cât și evoluția științelor ca motor al dezvoltării acetei societăți nu ar putea avea loc fără a schimba abordarea față de științele educației. Drept urmare, ştiinţa şi arta de a învăţa pe alţii, de a-i învăţa să înveţe, dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoaştere a deteminat evoluţia omenirii. Ştiinţele educaţiei în integralitatea lor dar şi separat, principiile şi metodele prin care societatea la un anumit moment al evoluţiei sale consideră şi acceptă să formeze noua generaţie (şi nu numai) sunt expresia cea mai concludentă a viziunii despre om şi proiecţia lui viitoare. |
||||||
Cuvinte-cheie didactică, strategii, predare, învăţare, evaluare |
||||||
|