Articolul precedent |
Articolul urmator |
239 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 03:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.035 (15) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 NEDELCU (SAVA), Florica-Cristina. Rolul dezvoltării competențelor practice în studierea disciplinelor din aria om și societate. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2023, 13 februarie 2023, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol. 2, pp. 191-195. ISBN 978-9975-83-254-0. 978-9975-83-256-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol. 2, 2023 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2023, Comrat, Moldova, 13 februarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.035 | ||||||
Pag. 191-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article deals with the problem of providing high-quality education in primary school. It presents what role do practical skills play in studying the disciplines in the area of man and society, as well as the contexts, the internal and external conditions that provide education at a low age. |
||||||
Cuvinte-cheie key skills, practical skills, curriculum, development, primary education, activities |
||||||
|