Articolul precedent |
Articolul urmator |
243 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 23:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3 (31) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
SM ISO690:2012 MOCANU, Cornelia. Socializarea la elevii cu deficienţe mintale ușoare. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 168-173. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.015.3 | ||||||
Pag. 168-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de socializare a copiilor cu deficienţă mintală se confruntă cu probleme greu de soluţionat, cum ar fi lipsa deprinderilor de comunicare interpersonală în mediul persoanelor fără deficienţe; inexistenţa necesităţii de a comunica; autoaprecierea inadecvată; perceperea negativă a altor persoane; egocentrismul; înclinaţia spre a fi întreţinuţi şi tutelaţi. Viaţa copilului cu deficienţă mintală nu presupune contactul larg cu semenii săi: dacă copilul este instituţionalizat, atunci el este înconjurat de persoane cu probleme social-psihice şi comunicative asemănătoare; dacă se află în familie, atunci alături sunt doar familia, rudele, de aceea necesitatea unei analize profunde a legităţilor de dezvoltare a comunicării la categoria dată de copii |
||||||
Cuvinte-cheie dizabilităţi, mintal, incluziune, competenţe sociale, activități extradidactice, disabilities, mental, inclusion, social skills, extra didactic activities |
||||||
|