Articolul precedent |
Articolul urmator |
213 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 12:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.042.2:51 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Activitatea independentă la disciplina matematică în clasele primare simultane . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 142-146. ISBN 978-9975-88-102-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023 | ||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.042.2:51 | ||||||
Pag. 142-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol științific este abordată tema „Activitatea independentă la disciplina matematică în clasele primare simultane” în conformitate cu documentele de politici educaționale. La nivel național, acest fenomen de diminuare a numărului de elevi şi de organizare a claselor cu predare simultană este determinat de condiţiile sociale, educaţionale, financiare predispus mai mult în medii rurale. În condițiile activității simultane, organizarea procesului educațional este elaborată în baza prevederilor Codului educației al Republicii Moldova. Astfel, necesitatea proiectării și organizării activității independente la disciplina matematică în clasele primare simultane ține de responsabilitatea și competența profesională a cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate, învățământ simultan, matematică, clase primare, cerințe pedagogice, activity, simultaneous education, mathematics, primary classes, pedagogical requirements |
||||||
|