Activitatea independentă la disciplina matematică în clasele primare simultane
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
213 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 12:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.042.2:51 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Matematică (1657)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Activitatea independentă la disciplina matematică în clasele primare simultane . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 142-146. ISBN 978-9975-88-102-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022

Activitatea independentă la disciplina matematică în clasele primare simultane

Independent activity in mathematical discipline in simultaneous primary classes

CZU: 373.3.042.2:51

Pag. 142-146

Clichici Veronica
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2023


Rezumat

În prezentul articol științific este abordată tema „Activitatea independentă la disciplina matematică în clasele primare simultane” în conformitate cu documentele de politici educaționale. La nivel național, acest fenomen de diminuare a numărului de elevi şi de organizare a claselor cu predare simultană este determinat de condiţiile sociale, educaţionale, financiare predispus mai mult în medii rurale. În condițiile activității simultane, organizarea procesului educațional este elaborată în baza prevederilor Codului educației al Republicii Moldova. Astfel, necesitatea proiectării și organizării activității independente la disciplina matematică în clasele primare simultane ține de responsabilitatea și competența profesională a cadrelor didactice.

In this scientific article, the theme "Independent activity in mathematics discipline in simultaneous primary classes" is addressed in accordance with educational policy documents. At the national level, this phenomenon of decreasing the number of students and organizing classes with simultaneous teaching is determined by the social, educational and financial conditions more likely in rural environments. Under the conditions of simultaneous activity, the organization of the educational process is developed based on the provisions of the Education Code of the Republic of Moldova. Thus, the necessity of designing and organizing independent activity in the mathematical discipline in simultaneous primary classes depends on the responsibility and professional competence of the teaching staff.

Cuvinte-cheie
activitate, învățământ simultan, matematică, clase primare, cerințe pedagogice,

activity, simultaneous education, mathematics, primary classes, pedagogical requirements