Articolul precedent |
Articolul urmator |
236 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 18:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 AXENTII, Ioana Aurelia. Perspectiva paradigmei constructiviste de învățare în contextul utilizării tehnologiilor informaționale de comunicare . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 125-131. ISBN 978-9975-88-102-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023 | ||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 125-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Paradigma constructivistă de învățare în contextul utilizării tehnologiilor informaționale de comunicare în învățământul modern se axează pe filosofia educaţiei care vizează noi tipuri de relații între cadrele didactice și elevi, obiectivul major fiind formarea și dezvoltarea individului în societate. Profesorii gândesc și organizează procesul de instruire în așa mod ca să dezvolte elevilor flexibilitatea și disponibilitatea pentru renovare, înclinației pentru schimbare, capacității de creație şi modificare, de învățare situațională, prin cooperare, instruire reciprocă etc. Conceptul de învăţare de-a lungul întregii vieţi, devine din deziderat, o necesitate. Mutarea accentului de pe predare pe învăţare este un fapt inevitabil facilitat de utilizarea tehnologiilor moderne. Elevii își vor forma și dezvolta mecanisme şi strategii de învăţare pentru a-şi asigura succesul în interacţiunea cu provocările ce vor urma. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigma constructivistă, învățare constructivistă, construcţie, reconstrucţie, deconstrucție, constructivist paradigm, learning, construction, reconstruction, deconstruction |
||||||
|