Articolul precedent |
Articolul urmator |
267 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 12:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3 (782) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Cauze ale dificultăților de învățare specifice în învățămвntul primar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 487-496. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3 | ||||||
Pag. 487-496 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema dificultăți de învățare specifice în învățământul primar. Accentul se pune pe analiza manifestărilor exterioare ale elevilor cu dificultăți de învățare întâlnite în învățământul primar, integrarea acestora precum și aspecte privind atitudinea cadrelor didactice și a părinților. |
||||||
Cuvinte-cheie dificultăți de învățare, cauze reale, cauze biologice și fiziologice, cauze psihologice, cauze aparținând mediului educațional, motivaţie şcolară, learning difficulties, real causes, biological and physiological causes, psychological causes, causes belonging to the educational environment, school motivation |
||||||
|