Articolul precedent |
Articolul urmator |
434 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 14:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8:004.7 (12) |
Psihologie (3398) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522) |
SM ISO690:2012 BEȚIVU, Aurelia. Efectele cyberbullying-ului asupra stării de bine a adolescenților. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 11-17. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8:004.7 | ||||||
Pag. 11-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, analizăm fenomenul cyberbullying-ului, cauzele, caracteristicile, manifestările, formele și impactul cyberbullying-ului asupra bunăstării adolescenților. Subliniem posibilele efecte negative asupra bunăstării care pot fi legate de hărțuirea cibernetică prin intermediul rețelelor sociale, inclusiv suferința psihologică, scăderea satisfacției cu viața și ideea suicidară. Încheiem cu sugestii de prevenire și intervenție, inclusiv utilizarea unor instrumente specializate de hărțuire cibernetică pentru a încuraja utilizatorii să caute ajutor. |
||||||
Cuvinte-cheie cyberbullying, bunăstare, social media, predictori și rezultate, prevenire și intervenție, cyberbullying, well-being, social media, predictors and outcomes, prevention and intervention |
||||||
|