Climatul şcolar – factor hotărâtor al formării şi dezvoltării copiilor proveniți din familii socialmente vulnerabile
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
254 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 21:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07+37.015.3 (1)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
ANDRONACHE, Roxana Nicoleta. Climatul şcolar – factor hotărâtor al formării şi dezvoltării copiilor proveniți din familii socialmente vulnerabile. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 21-25. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Climatul şcolar – factor hotărâtor al formării şi dezvoltării copiilor proveniți din familii socialmente vulnerabile

CZU: 37.07+37.015.3

Pag. 21-25

Andronache Roxana Nicoleta12
 
1 Școala Gimnazială Nr.11 Buzău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 martie 2023


Rezumat

Pentru a răspunde nevoilor și specificului populaţiei de elevi proveniți din familii socialmente-vulnerabile din ce în ce mai diverse şi provocărilor ridicate de sistemul educaţional ghidat de ideea de responsabilizare parentală, am evidenţiat importanţa deosebită a unui climat favorabil şi a unui moral ridicat pentru formarea și dezvoltarea elevilor , precum și bunul mers al organizaţiei școlare, atît din punct de vedere al eficienţei acesteia, prin reducerea unor fenomene disfuncţionale ca fluctuaţia membrilor, absenteismul, tensiuni şi conflicte, cât mai ales sub aspectul relaţiilor umane.

In order to respond to the needs and specifics of the population of students from increasingly diverse socially-vulnerable families and the challenges raised by the educational system guided by the idea of parental responsibility, we highlighted the special importance of a favorable climate and high morale for training and the development of students, as well as the smooth running of the school organization, both from the point of view of its efficiency, by reducing some dysfunctional phenomena such as the fluctuation of members, absenteeism, tensions and conflicts, especially from the aspect of human relations.

Cuvinte-cheie
climat educaţional, familie socialmente-vulnerabilă, responsabilitate paretntală,

educational climate, socially-vulnerable family, parental responsibility