Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
313 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 13:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:502 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (701) |
SM ISO690:2012 IORDACHE (NEAGU), Marieta, BOCANCEA, Viorel. Percepția profesorilor din învățământul primar asupra dezvoltării competențelor de cercetare / investigaționale în cadrul orelor de științe ale naturii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 4(30), pp. 141-151. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.141-151 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(30) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.141-151 | ||||||
CZU: 373.3.016:502 | ||||||
Pag. 141-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă aspectele esențiale ale influenței percepției profesorilor asupra dezvoltării competențelor investigative ale elevilor de vârsta școlară mică în contextul schimbărilor radicale ale societății și, respectiv, ale sistemului de învățământ. Sunt prezentate rezultatele cercetării privind identificarea opiniilor, percepțiilor, atitudinilor și motivațiile cadrelor didactice în ceea ce privește alegerea unor strategii didactice și utilizarea acestora în dezvoltarea competențelor de cercetare / investigaționale la elevii din învățământul primar, în cadrul predării disciplinei Științe ale naturii, ținând cont de influența componentelor autonome ale dezvoltării școlarului mic |
||||||
Cuvinte-cheie competență școlară, competențe de cercetare / investigaționale, ştiinţe ale naturii, învăţământ primar, school competence, investigative competences, natural sciences, primary education |
||||||
|