Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 10:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004.738.5 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1259) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (536) |
![]() CRĂCIUN, Anca-Ștefania. Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 108-112. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004.738.5 | ||||||
Pag. 108-112 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol abordează rolul mediului virtual în actualul context educațional pandemic și post-pandemic, din perspectiva suportului său în învățarea de tip constructivist. Departe de a fi de la sine un mediu cu valențe pedagogice, mediul virtual îți găsește relevanța în susținerea unei învățări autentice, construite, atunci când este investit cu scop pedagogic. |
||||||
Cuvinte-cheie educație digitală, teorii constructiviste, învăţare, digital education, constructivism, learning |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Crăciun, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-681-3</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educație digitală</subject> <subject>teorii constructiviste</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>digital education</subject> <subject>constructivism</subject> <subject>learning</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:004.738.5</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Acest articol abordează rolul mediului virtual în actualul context educațional pandemic și post-pandemic, din perspectiva suportului său în învățarea de tip constructivist. Departe de a fi de la sine un mediu cu valențe pedagogice, mediul virtual îți găsește relevanța în susținerea unei învățări autentice, construite, atunci când este investit cu scop pedagogic.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article approaches the purpose of the virtual environment in the present pandemic and post-pandemic educational context, as supporting the learning from the constructivism paradigm point of view. Far for being itself a learning environment, with pedagogical attributes, the virtual environment is relevant for supporting the learning when the teacher uses this context to facilitate, to determine authentic learning, having established clear pedagogical purposes.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>