Designing and implementing online courses: the Addie model
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
187 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:004 (55)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
PUŞNEI, Irina. Designing and implementing online courses: the Addie model. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 2(14), pp. 75-92. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(14) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Designing and implementing online courses: the Addie model

Elaborarea și implementarea cusurilor digitale: modelul de tip Addie

CZU: 37.018.43:004

Pag. 75-92

Puşnei Irina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2023


Rezumat

Online courses have become a reality that ensures the educational process development when face-to-face learning is impossible or when it involves international stakeholders who can access them from different parts of the world. The digital courses’ efficiency has been largely debated in terms of design and implementation as the first models had to be revisited to match the distance learning expectations and reality. Exploring all the models of digital learning is not the aim of this paper; it will mainly focus on the ADDIE model which entails careful consideration of the audience, content, types of assessment, learning assets, digital tools, and evaluation. All steps considered, the ADDIE model will be applied to the Academic Writing Course methods of design and implementation with samples of a course outline, module framework including learning assets that match the course SMART objectives.

Cursurile digitale au devenit o realitate care asigură desfășurarea procesului educațional atunci când învățarea față în față este imposibilă sau atunci când implică beneficiari care le pot accesa din diferite colțuri ale lumii. Eficiența cursurilor digitale a fost supusă multor dispute în ceea ce privește elaborarea și implementarea acestora, deoarece primele modele au trebuit să fie revizuite pentru a face față așteptărilor învățării la distanță și realității. Examinarea tuturor modelelor de învățare digitală nu este scopul acestei lucrări; va fi cercetat în special modelul ADDIE, care implică o analiză minuțioasă a necesităților beneficiarilor, o planificare a conținutului, a tipurilor de apreciere, selectarea mijloacelor de învățare, a instrumentelor digitale de predare, învățare și evaluare. Prin urmare, etapele modelului de tip ADDIE vor fi aplicate la proiectarea și implementarea cursului de scriere academică (Metode și tehnici de elaborare a tezelor) cu mostre de planificare a unităților de conținut, a unui modul cu elemente de învățare care să corespundă cu obiectivele specifice, măsurabile, accesibile, relevante și încadrate în timp ale cursului vizat.

Cuvinte-cheie
online course, ADDIE model, course outline, module framework, learning asset, etc,

curs digital, model tip ADDIE, schița cursului, planul unui modul, element de învățare etc