Articolul precedent |
Articolul urmator |
224 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 12:37 |
SM ISO690:2012 BUGANU, Diana-Alina. Necesitatea aplicării unei terapii logopedice unitare în tulburările de limbaj la nivel preșcolar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 2, pp. 56-62. ISBN 978- 9975-46-348-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.16, Partea 2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 56-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate noțiuni conceptuale privind tulburările de limbaj la nivelul preșcolar, relația dintre tulbărările de limbaj și comunicare. Se va prezenta, succint, importanța cercetării metodelor de recuperare logopedică, terapie ce necesită actualizare și însumare la nivel unitar, având în vedere faptul că procesul educațional nu este unul fix, static, ci este unul în permanentă schimbare. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, terapie, logopedie, tulburare de limbaj, preşcolar, metodă, test, language, therapy, speech therapy, language disorder, pre-school, Method, test |
||||||
|