Necesitatea aplicării unei terapii logopedice unitare în tulburările de limbaj la nivel preșcolar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
178 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-24 11:19
SM ISO690:2012
BUGANU, Diana-Alina. Necesitatea aplicării unei terapii logopedice unitare în tulburările de limbaj la nivel preșcolar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 2, pp. 56-62. ISBN 978- 9975-46-348-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 2, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Necesitatea aplicării unei terapii logopedice unitare în tulburările de limbaj la nivel preșcolar


Pag. 56-62

Buganu Diana-Alina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 februarie 2023


Rezumat

În acest articol sunt prezentate noțiuni conceptuale privind tulburările de limbaj la nivelul preșcolar, relația dintre tulbărările de limbaj și comunicare. Se va prezenta, succint, importanța cercetării metodelor de recuperare logopedică, terapie ce necesită actualizare și însumare la nivel unitar, având în vedere faptul că procesul educațional nu este unul fix, static, ci este unul în permanentă schimbare.

This article presents conceptual notions about language disorder in preschool, the relationship between language and communication. It will be presented, briefly, the importance of research methods of speech recuperation therapy, therapy that requires updating, knowing the fact that the educational process is not a fixed, static one, but it is changing one, all the time.

Cuvinte-cheie
limbaj, terapie, logopedie, tulburare de limbaj, preşcolar, metodă, test,

language, therapy, speech therapy, language disorder, pre-school, Method, test